Sunday 23 June 2013

Aku & Realiti...

Alhamdulillah hari ni ak smpt jgak cilok2 tlis entri ni walaupun assignment banyak(nmpk sgt tangguh)hehehe... Alhamdulillah aku berjaya sambung belajar dengan apa yg ak doakan selama ni..
Serta ak berjaya tempuh dugaan dan cabaran selama berada kt UITM..tinggal lagi satu tahun je ak nk tamatkan diploma lps tu grad...yahooooo...InsyaAllah...

Selama berada kat cni,aku ditemani dgn roomate2 yg awesome! Diorang yg byk bantu ak kt cni...aku kadang2 pon x bole nk kawal perasaan sndri...dgn bantuan diorg Alhamdulillah ak berjaya jgak tempuhi walaupun ad sedikit masalah salah faham sikit...tpi xpe hidup kan penuh dgn cabaran..GO GO fatin!!!u can do it!! hehe...


bab posing kami x pernah kalah







hehe




this is me..cheese.














p/s:doakan saya berjaya ye kawan2...





No comments:

Post a Comment